Pokladní systém Prodejna SQL ERP
Prodejna SQL je robustní PC pokladní systém určený pro široké spektrum prodejen. Od drobných provozoven a stylových butiků s jedním či několika pokladními místy až po rozsáhlé prodejny a prodejní řetězce. Využití najde všude tam, kde je požadována maximální ergonomie práce a nadstandardní funkce pro podporu prodeje (slevy, zákaznické karty, cenové akce).
Stavebnicová architektura a rozšiřitelnost (škálovatelnost) předurčují Prodejnu SQL i pro nasazení do maloobchodních řetězců, vyžadujících centrální správu dat a vzdálený monitoring všech prodejen až na úroveň pokladen.
Pokladní systém Prodejna SQL je z důvodu uživatelského komfortu a možného použití speciálního POS hardwaru rozdělený do dvou částí. Skládá se tak z manažerské a prodejní sekce. Manažerská sekce slouží pro nastavení pokladní části a nastavení pokladních periférií připojených k pokladnímu PC. Tento pokladní počítač může současně komunikovat prostřednictvím sítě internet se skladovým systémem Money, kde je možné pomocí produktu Prodejna SQL Centrála nahrávat data a nastavovat potřebné parametry prodeje na všech prodejních místech rozsáhlé sítě prodejen.
Centrální řízení maloobchodního prodejního řetězce
Větší maloobchodní prodejní řetězce mají požadavek na centrální řízení prodejního řetězce se vzdáleným monitoringem a jednotnou správou obchodní a cenové politiky až do úrovně skladů a objednávek. Důležitý je i propracovaný systém přístupových práv, omezující krádeže a chyby obsluhy. Pro řízení rozsáhlého maloobchodního řetězce je ideální doplnit pokladní systém Prodejna SQL o logistické moduly informačního systému Money. V praxi to znamená, že centrála je schopná provádět monitoring všech filiálek, včetně stavu jejich skladů, podle rozsahu a nastavení systému až na úroveň jednotlivých prodejních míst. Pokud má obchodní řetězec zavedený věrnostní zákaznický systém či jiný systém slev závislý na odběrech, mohou být údaje o zákaznících sdíleny všemi pokladními místy zapojenými do obchodního řetězce.
Snadná komunikace s účetními a informačními systémy
Pokladní systém je zcela nezávislý na ekonomickém či podnikovém informačním systému uživatele a dokáže s ním komunikovat na bázi XML či DBF souborů nebo pomocí replikací na úrovni SQL. V případě návaznosti na další ekonomický nebo podnikový informační systém s ním Prodejna SQL podle typu nebo dostupnosti připojení synchronizuje data (sklady, ceníky, slevy, prodejní akce, kontakty, prodejní doklady aj.). Synchronizace dat s informačním systémem může probíhat v reálném čase i dávkově, podle potřeb zákazníka.
CHARAKTERISTIKA PRODEJE V POKLADNÍM SYSTÉMU PRODEJNA SQL
- Příjemné intuitivní uživatelské rozhraní podobné registračním pokladnám, optimalizované pro použití dotykových displejů.
- Práce se snímačem čárového kódu pro identifikaci zboží, identifikaci zákazníka či práci s váhovým čárovým kódem.
- Až 1728 přímých voleb položek zboží – PLU.
- Podpora prodeje v zahraničních měnách při současném přepočtu na měnu domácí podle pevného či denního kurzu.
- Platba v hotovosti, kartou nebo ceninou (šek, stravenka apod.).
- Funkce Hold – odložení rozpracovaného účtu a prodej na účet nový, s pozdějším návratem k původnímu zákazníkovi.
- Koncept (odložený účet), možnost přípravy účtu a vložení položek do účtu pro pozdější vystavení dokladu.
- Komunikace s pokladnami Euro.
- Detailní přístupová práva k jednotlivým funkcím
- Evidence a podpora výběru a vkladu do pokladny.
- Evidence zákazníků – historie nákupů, osobní slevy, kredity. Možnost automatického provázání evidence zákazníků s podnikovým informačním systémem či internetovým obchodem.
- Procentuální slevy, nebo přirážky na celý doklad i jednotlivé položky, podpora slevových akcí.
- Tvorba ceníků, cenových hladin, akční ceny, šťastné hodiny apod.
- Možnost zobrazení kompletního seznamu zásob a snadný výběr zboží s mnoha možnostmi třídění včetně fulltextového vyhledávání.
- Funkce Zjištění ceny – zobrazení veškerých informací o položce na displeji obsluhy.
- Linkovaná PLU a sloučení více položek (např. záloha na vratné lahve přiřazená k nápoji).
- Tréninkový režim (pro snadné zaškolení obsluhy v reálném provozu).
- Napojení na platební terminály Ingenico (ČSOB) a Hypercom (UniCredit bank, Raiffeisen bank).
- Komunikace s obchodními váhami CAS a systémovými váhami DIGI a Mettler Toledo pro tisk etiket.