778 004 006
Kontaktujte nás:
778 004 006

SEO OPTIMALIZACE - ZÍSKEJTE LEPŠÍ POZICE VE VYHLEDÁVAČÍCH

SEO optimalizace (Search Engine Optimization) neboli optimalizace pro vyhledávače je zásadní faktor při zobrazování webových stránek ve vyhledávání na internetu. Jedná se o soubor dílčích kroků, díky kterým vyhledávače vyhodnotí Vaše stránky jako relevantní a kvalitní.

Díky optimalizovaným webovým stránkám se Váš web bude zobrazovat při zadávání klíčových výrazů ve vyhledávání např. na seznam.cz nebo google.cz. Pozice ve vyhledávání je potom přímo úměrná kvalitě hodnocení webových stránek vyhledávači ve srovnání s konkurencí.

SEO optimalizace je tedy cenným nástrojem při získávání nových obchodních příležitostí a rozšiřování povědomí o Vaší značce a společnosti. Je potřeba si uvědomit, že se jedná o dlouhodobý proces. Optimalizovat stránky je nutné průběžně a kontinuálně. V delším časovém horizontu je optimalizace pro vyhledávače nejefektivnějším způsobem pro zviditelnění Vašeho webu či e-shopu. První výsledky je ovšem možné pozorovat až za několik měsíců.

Optimalizováním obsahu a struktury Vašeho webu zvýšíme kvalitu indexace Vašich webových stránek vyhledávači. Současně nastavíme kontinuální procesy a strategie pro další zlepšování viditelnosti Vaší internetové prezentace. Pokud chcete, aby se z Vašeho webu či e-shopu stal účinný obchodní nástroj, ozvěte se nám.

SEO optimalizace

INTERNETOVÝ MARKETING

V dnešní době je řada marketingových možností umožňujících zviditelnění na internetu. Správně cílená a realizovaná digitální reklamní kampaň je mocným a profitabilním nástrojem. Výhodou tohoto řešení je, že výsledky se zpravidla dostavují velmi rychle. Dílčí marketingové kampaně je možné průběžně monitorovat a na základě vyhodnocování úspěšnosti upravovat a optimalizovat.

internetový marketing

Na základě profilu, požadavků a možností zákazníka navrhujeme konkrétní typ internetového marketingu. Mezi nejběžnější a nejpoužívanější formy propagace patří:

  • Prokliková reklama (PPC) v internetových vyhledávačích, např. Sklik na Seznamu nebo Adwords u Google.
  • Cílená propagace na sociálních sítích jako je Facebook. Výhodou je, že v těchto kampaních lze určit přesnou demografickou cílovou skupinu a na tu se formou PPC reklam či remarketingu zaměřit.
  • E-mail marketing – efektivní způsob komunikace s větším množstvím partnerů a zákazníků. Navrhujeme obsah, frekvenci a formu zpracování. Následně dodáváme přesné reporty a anlýzu vyhodnocení.
  • Registrace do specializovaných firemních a oborových katalogů
  • Srovnávače zboží – zrealizujeme a optimalizujeme zobrazování zboží v ve srovnávačích cen jako heureka.cz a zbozi.cz